|
|
Krafttraining |
Added by rexhunt2909, 814 Vor Wochen |
|
Summary
|
|||||||||||||
|
Nedre rygg och underarmar. Ensam. Failar på greppet på skivstången i slutet när jag kör 70 kg. Får träna upp bättre grepp. Vad gäller underarmar tror jag man bör se efter någon till övning eftersom det går så fort att köra igenom dem
0 gefällt das
Why not give rexhunt2909 some cred for this workout by writing a comment! |




