|
|
Krafttraining |
Added by rexhunt2909, 810 Vor Wochen |
|
Summary
|
|||||||||||||
|
Nedre rygg. Kort intensivt pass direkt efter löpturen. Är lite osäker på om övn. 2 är för mkt med 50 kg eller inte. Kändes dock tufft och bra i ryggen efteråt trots tidspress. Körde med 20 kgs på övn 3 idag, inga problem. Hann inte med underarmar, men det känns inte så viktigt. Tar dem vid ett senare tillfälle
0 gefällt das
Why not give rexhunt2909 some cred for this workout by writing a comment! |




