|
|
Sykling |
Added by Vidstige, 787 uker siden |
|
Summary
|
|||||||||||||||||||||||||
|
Pulsklockan "stannar" när jag passerar tågbron vilket gör att medelpulsen blir lite för låg. Maxpulsen tror jag är ett sparat värde (men jag vet inte).
0 har likt
Why not give Vidstige some cred for this workout by writing a comment! |







