|
|
Løping |
Added by jsun, 743 uker siden |
|
Summary
|
|||||||||||||||||||
|
Första löppasset den här säsongen. Kände mig lite tung i kroppen och definitivt inte som om "höghöjdsträningen" från Kilimanjaro för en månad sen fanns kvar...vilket den inte borde göra heller efter en månad. Otroligt skönt att komma igång med löpningen igen dock. Nästan helt is och snöfritt i spåret, endast ca. 300 meter som inte var barmark.
0 har likt
Why not give jsun some cred for this workout by writing a comment! |





