|
|
Tisdagen den 20 september 2011 Innebandy |
Tillagt av Lews, 769 veckor sedan |
|
Sammanställing
|
||||||||||
|
3v3 på SEMC. Kände mig halvkrasslig men fick spela ändå eftersom vi inte hade avbytare. Kändes okej men tog det ganska lugnt.
0 har boostat detta
Varför inte ge Lews lite cred för det här passet genom att skriva en kommentar! |



