|
|
Løping |
Added by jsun, 743 uker siden |
|
Summary
|
|||||||||||||||||||
|
Tredje löppasset för säsongen. Nu börjar det likna något. Gick faktiskt ut lugn toch ville ha ett tempo som inte gjorde mig lika trött som de senaste två gångerna, men det visade sig att jag faktiskt var snabbare än de senaste två gångerna istället. Kändes bra. Lite flåsog, men ändå tillräckligt stark. Tog 2 km nedjoggning (se nästa logg)
0 har likt
Why not give jsun some cred for this workout by writing a comment! |





